Wysyłkowa naprawa drukarek

Proponujemy Państwu możliwość wysłania drukarki do naszego serwisu.

Drukarki są różne, większe, mniejsze, cięższe, lżejsze, takie, które wymagają szczególnego zabezpieczenia na czas transportu dlatego też, każda wysyłka do naszego serwisu musi być wcześniej ustalona.

Przed odbiorem od Państwa drukarki musimy wcześniej orientacyjnie zdiagnozować usterkę i podać przybliżone koszty naprawy i wysyłki.

Paczka z drukarkę powinna być widocznie oznaczona symbolami: OSTROŻNIE, UWAGA SZKŁO, GÓRA, NIE RZUCAĆ


 

Wysyłka drukarki do serwisu - Formularz rejestracyjny

Po wypełnieniu poniższych danych, skontaktujemy się z Państwem, wyceniając orientacyjnie naprawę i koszt przesyłki. Podamy także adres pod jaki mogą Państwo wysłać drukarkę.

Nasz serwis nie obejmuje napraw gwarancyjnych. W przypadku naprawy drukarki, która jest jeszcze na gwarancji ustalimy z Państwem czy nasza ingerencja naruszy warunki gwarancji.

Zgadzam się na otrzymywanie od SERWISU DRUKAREK prowadzonego przez SYMBAJT Bartłomiej Witczak na wskazany przeze mnie adres email i nr telefonu (w tym także SMS/MMS), informacji związanych z ofertą serwisową drukarki. Zgodę można wycofać w każdym czasie wysyłając email pod adres: rodo@symbajt.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem Twoich danych osobowych jest firma SYMBAJT Bartłomiej Witczak. Twoje dane osobowe będą wykorzystywane tylko w celu komunikacji dotyczącej oferty serwisowej emailem, telefonicznej oraz SMS/MMS. W przypadku wysyłki drukarki Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane firmie kurierskiej.